یزدفردا:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: هم اکنون 41 هزار و 965 نفر در قالب 21 هزار و 968 خانوار از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بهره مندند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) يزد، "محمد اکبری" افزود: در شش ماهه نخست امسال بیش از 104میلیارد و 636 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد بصورت قرض الحسنه و بلاعوض پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 571 شغل برای مددجویان ایجاد شده اظهار داشت: در شش ماهه گذشته بیش از 90 میلیارد ریال برای اشتغال در اختیار مددجویان قرار گرفت.

اکبری گفت: هم اکنون 4 هزار و 528 دانش آموز  و یک هزار و 399 دانشجو و طلبه از خدمات فرهنگی این نهاد استفاده می کنند که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از         2 میلیارد و 820 میلیون ریال برای کمک هزینه تحصیلی آنها هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: هم اکنون 14 هزار و 866 مددجوی تحت پوشش این نهاد بیمه شده اند که در شش ماهه نخست سال جاری مبلغی بالغ بر 3 میلیارد و 239 میلیون ریال در راستای ارائه انواع خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان هزینه شده است.

شایان ذکر است مابقی هزینه صورت گرفته در راستای احداث و مرمت مسکن مددجویی و همچنین تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت بوده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا